Field service management

Bij ‘het nieuwe werken’ sluit Field service Management van Gemba zeer goed aan. Dit managementsysteem zorgt ervoor dat de medewerkers vanaf verschillende locaties bij de gegevens kunnen om hun werk te doen. Op deze manier hoeft het werk niet stil te liggen maar bestaat er constante beweging en vooruitgang. Thuis, of voor zaken in het buitenland; alle werknemers hebben de mogelijkheid hun werk voort te zetten. Mocht u een organisatie hebben waarbij de medewerkers voornamelijk op pad zijn, dan kan Field service management helpen alle activiteiten toch door te laten gaan. Dankzij dit systeem zal het mobiele werken nog sneller en overzichtelijker verlopen. Bij service management draait het om de efficiëntie binnen het bedrijf en de rol van IT. Door de vele technologische ontwikkelingen is deze rol steeds belangrijker geworden. Voor veel organisaties is het nog altijd een zoektocht hoe zij deze technologieën kunnen implementeren in hun eigen arbeidsprocessen. Gemba weet ondernemingen hierin te adviseren en een Field service management samen te stellen dat geheel aansluit bij de dienstverlening van het bedrijf.

Field service management, data vanaf elke locatie

Voor de traditionele organisaties is het moeilijk voor te stellen dat de eenheid met het bedrijf blijft bestaan als iedereen op afstand werkt. Deze manier van werken past echter veel meer bij de tijd. Wanneer mensen niet steeds naar kantoor moeten om de werkzaamheden te registeren, kan dit juist leiden tot verbetering van de bedrijfsprocessen. Het werk kan sneller gedaan worden met het gebruik van Field service management. Denk eens aan de volgende voordelen:

  • Informatie aanwezig wanneer dit nodig is;
  • Meer “hands on tool” time;
  • Lagere overhead en administratiekosten;
  • Gestroomlijnde werkprocessen;
  • Overzicht in alle lopende taken;

Gemba biedt de volgende oplossingen voor Field service management om processen op afstand te stroomlijnen:

  • EXMaxMobile: ontwikkeld voor IBM’s Maximo Asset Management (EAM) software. Te installeren op zowel smartphones, laptops als tablets zodat medewerkers op allerlei manieren de voortgang van een order kunnen achterhalen.
  • IBM Maximo Anywhere: een mobiele oplossing voor de integratie van activa en facility management oplossingen. Via smartphones, tablets en laptops heeft iedereen overal toegang tot de werk- en assetgegevens.
  • IBM MobileFirst: hier worden alle IT-oplossingen verzameld en dit vormt een verbindende infrastructuur voor alle data van uw bedrijf. Gemba bouwt dit op een dusdanige wijze dat dit geheel aansluit bij de behoeftes en werkwijze van de gebruikers.

Het is duidelijk dat bereikbaarheid essentieel is voor Field service management. De informatie en gegevens moeten overal via elk apparaat beschikbaar zijn. Ga een gesprek aan met de adviseurs van Gemba om te ontdekken wat zij voor u kunnen betekenen op het gebied van Field service management. Welke aanpassingen uw dienstverlening ook vereist, bespreek het met de adviseur om tot een efficiënt systeem te komen dat de werkprocessen aanzienlijk zal verbeteren.

Gestroomlijnde processen op maat

Als bedrijf is het belangrijk dat u vooruit gaat. Alleen dan bent u verzekerd van een succesvolle bedrijfsvoering die meegroeit met nieuwe ontwikkelingen. Het Field service management systeem sluit niet alleen aan bij de huidige processen, maar is ook geschikt voor de activiteiten in de toekomst. Wanneer u met Gemba deze stap zet, dan zullen zij zich inzetten om een op maat gesneden oplossing samen te stellen waarbij management, planning, data en gegevens binnen een systeem gestroomlijnd worden. Al deze informatie zal vanaf meerdere locaties en apparaten bereikbaar zijn. Vanaf iedere plek kan het werk doorgezet worden. Of het nou gaat om thuis werken of het werken vanuit het buitenland, Gemba zorgt voor optimale Field service management om voor uw organisatie het nieuwe werken te optimaliseren. Bekijk nu snel de website https://gemba.nl/ voor meer informatie.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn