Het belang van een goed CRM

Tendenz - CrmVoor het functioneren van een bedrijf of organisatie is het natuurlijk ontzettend belangrijk om inzicht te hebben in het gedrag en de waarde van de klanten binnen de onderneming. En hier is een CRM uitermate geschikt voor. Met een customer relations managementsysteem bent u namelijk goed in staat om gegevens op te slaan over wat klanten doen, hoe veel u op ze verdient of verliest, wat hun wensen en voorkeuren zijn. En dit is uiterst waardevol! Als u uw omzet wilt maximaliseren, gaat dit niet alleen over een goede bedrijfsstrategie en mooie verkoopcijfers, maar is ook een CRM van groot belang. Want met een CRM bent u gemakkelijk in staat om snel te zien op wie uit uw klantenkring u veel verdient en op welke niet. U wilt per slot van rekening geen verlies maken en daarom kan demarketen soms ook een goed idee zijn. Een CRM laat dus snel zien om welke relaties het dan gaat. Zo hoeft u die niet allemaal handmatig op te sporen om ze stuk voor stuk te gaan benaderen om ze aan te sporen om voor een andere firma te kiezen. Nee, u kunt dit gewoon met enkele klikken op de knop doen. En dat is altijd veel efficiënter! Zou u nou ook wel een CRM willen hebben, maar bent u eerst nog eventjes benieuwd naar de andere voordelen? Wij vertellen ze graag even aan u! Want met een CRM kunt u namelijk overal en op elk moment bij deze waardevolle klantgegevens komen. Ze staan dus niet meer opgeslagen op een vaste computer, maar hangen als het ware in the cloud. En dit betekent dat medewerkers waar ook ter wereld er gemakkelijk wijzigingen in aan kunnen brengen en gegevens toe kunnen voegen die relevant zijn. Dit werkt pas efficiënt! Twijfel daarom niet langer, maar hak vandaag nog de knoop door om hiervoor te kiezen. Klinkt dit u nou allemaal wel als muziek in de oren en bent u nu op zoek naar een betrouwbare leverancier van zo’n CRM systeem? Lees dan snel verder in de volgende alinea, want daar leest u meer over een gerenommeerd bedrijf dat u hiermee kan helpen.

Tendenz is de specialist op het gebied van CRM systemen

In de vorige alinea hebt u inmiddels kunnen lezen dat het overstappen op een CRM in de cloud welhaast onmisbaar is voor een zichzelf respecterende onderneming van vandaag. En dus hebt u geen enkele reden meer om hier niet voor te kiezen. Het is echter wel van groot belang om een weloverwogen keuze te maken, omdat u uiteraard niet voor nare verrassingen wilt komen te staan als u voor een CRM hebt gekozen. Wij helpen u graag met het maken van een juiste beslissing. Bij Tendenz hebben we namelijk ontzettend veel verstand van CRM systemen, zodat wij u ook als geen ander kunnen adviseren op dit gebied. En dat is natuurlijk altijd goed om te weten! Wij hebben nog nooit iemand voor een dichte deur laten staan en zullen dit ook bij u niet doen. Tendenz bewijst zich keer op keer weer als een betrouwbare partner als het gaat om het leveren of implementeren van een CRM. Dus wilt u hier ook mee geholpen worden, omdat u zelf nog niet weet hoe de vork precies in de steel zit? Schroom dan niet en neem vandaag nog even contact op met ons via tendenz.nl om uw vragen over dit onderwerp te stellen. U kunt dit doen:

  • via onze telefonische klantenservice, die bereikbaar is tijdens kantooruren
  • door een mailtje te sturen, met daarin uw vraag
  • middels het contactformulier dat op onze website te vinden is

Wij hopen in ieder geval binnenkort al iets van u te mogen vernemen, zodat wij ook uw bedrijf van dienst kunnen zijn met een geschikt CRM! Graag tot horens!

Wij staan te allen tijde voor onze klanten klaar

Zoals u ook altijd uw best doet om de klant datgene te geven wat hij of zij wil hebben, doen wij dit ook bij u. Wij spannen ons altijd tot het uiterste in om het u naar de zin te maken. Dit doen we niet alleen door u een goed CRM te bieden, zoals Act!, om maar eens een voorbeeld te noemen. Maar ook door altijd bereikbaar te zijn voor vragen, als u ergens niet helemaal uit lijkt te komen. Wij hebben een goed bereikbare helpdesk, waar u met elke vraag over het CRM terecht kunt. Het is natuurlijk wel zo prettig als u hulp in kunt schakelen, als u er zelf niet uitkomt. Bij Tendenz kan het allemaal! Klinkt dit nou allemaal wel goed, maar bent u bang dat u erg diep in de buidel moet tasten voor een dergelijk CRM systeem, bijvoorbeeld van ACT!? Gelukkig is er bij ons niks om voor te vrezen, omdat wij altijd lage tarieven hanteren en dit ook zullen blijven doen. Wij hebben het goed met u voor en snappen dat u liever niet een al te groot budget wilt reserveren voor een CRM. En omdat onze producten zo goedkoop zijn, hebt u ze binnen no time al weer terug verdiend. En dat is altijd mooi! Dankzij onze producten en diensten kunt u dus eenvoudig werken aan winstmaximalisatie, door de klantgegevens die u al hebt overzichtelijker te beheren daardoor snel te zien waar punten van aandacht op te merken zijn. Kijk dus snel op Tendenz.nl!

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn