Het loyaliteitsprogramma en spaarprogramma van Dunck

Elke ondernemer komt voor de vraag te staan hoe de band met klanten versterkt kan worden en hoe deze duurzaam kan worden ontwikkeld. Dunck richt zich met een gedegen ontwikkeld platform en diverse instrumenten op een loyaliteitsprogramma en spaarprogramma dat aansluit bij vele ondernemers én de gewenste verbinding maakt met de klanten. Het loyaliteitsprogramma en spaarprogramma is gericht op:

  • Het binden van klanten
  • Het verduurzamen van deze klantenbinding
  • Het geven van inzicht in de resultaten

Een loyaliteitsprogramma en spaarprogramma zoals deze door Dunck wordt omschreven op dunck.nl biedt daarmee vele voordelen.

Hoe het loyaliteitsprogramma en spaarprogramma van Dunck klantloyaliteit stimuleert

Dat het loyaliteitsprogramma en spaarprogramma van Dunck klantloyaliteit stimuleert mag duidelijk zijn, maar hoe dit werkt is een tweede. De klantloyaliteit waarop gericht wordt met het loyaliteitsprogramma van Dunck is gericht op onderscheidend vermogen van de dienstverlening van de ondernemer. Door te werken met communicatiekanalen en zo direct contact met de klant te bereiken kunnen kortlopende loyaliteitscampagnes grote resultaten opleveren. Het richten op merkbeleving bij de doelgroep is daarin erg belangrijk en kan ervoor zorgen dat een klant zich niet alleen bindt aan een product of merk, maar zich ook als ambassadeur gaat gedragen. Hierdoor wordt naast een duurzame relatie met een klant ook een extra marketingmogelijkheid gecreëerd. Als het ware kunnen de als ambassadeur gedragende klanten een groot deel van de marketing voor je doen. Dit ondersteunt de verkoopcijfers en geeft een boost aan positieve resultaten en dat mag beloond worden. Hier komt de kracht van een loyaliteitsprogramma en spaarprogramma om de hoek kijken, omdat dit het namelijk nog interessanter maakt voor bestaande klanten om nieuwe klanten voor een organisatie of merk te werven. Het gaat daarbij niet om een eenmalige actie, maar om het structureel opbouwen van een stevige band tussen merk en klant. Het is in de praktijk al vele malen aangetoond dat juist dit soort acties vanuit een loyaliteitsprogramma + spaarprogramma ervoor zorgen dat klanten terug blijven komen en blijvend ambassadeur worden en hiermee een enorme boost kunnen geven aan de resultaten.

Het spaarprogramma van Dunck

Loyaliteit mag beloond worden en klanten zetten zich met de juiste beloning nog beter in voor jouw product of merk. Met het loyaliteitsprogramma en spaarprogramma wordt een combinatie gemaakt, waarbij de loyaliteit beloond kan worden met gepaste artikelen die wederom de waarde van de relatie met de klant verhogen. De technieken die Dunck voor het loyaliteitsprogramma en spaarprogramma heeft ontwikkeld, waarmee goed gemonitord en gemeten kan worden zijn zeer gebruiksvriendelijk en geven vele inzichten in de relaties die met klanten worden ontwikkeld. Het biedt de mogelijkheid om extra impulsen te geven aan producten en nieuwe markten aan te boren doormiddel van de reeds bestaande klantcontacten. De effectiviteit van deze manier van marketing bedrijven is al vele malen bewezen en heeft ook vele bedrijven groot gemaakt. Niet voor niets wordt er door zowel kleine middenstanders als grote merken die bij veel klanten bekend zijn gebruik gemaakt van de combinatie van een loyaliteitsprogramma en spaarprogramma. Ook los van elkaar zijn deze programma’s zeer geschikte marktetingtools die omzet kunnen verhogen en meer rendement kunnen leveren. Al met al is Dunck daarmee de aangewezen partner om deze programma’s in de marketingstrategie van elke organisatie te implementeren. Heeft u interesse in het verbeteren van de relatie met uw klanten? Wilt u uw klantrelatie duurzamer maken en uw klanten belonen wanneer zij zich positief over uw producten en diensten uiten? En bent u geïnteresseerd om door middel van een loyaliteitsprogramma en spaarprogramma nieuwe doelgroepen aan te boren? Neemt u dan geheel vrijblijvend contact op met Dunck om zo alle mogelijkheden van deze programma’s te ontdekken.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn