Is een Document Management Systeem iets voor uw bedrijf?

Een IT-afdeling binnen uw bedrijf is een van de meest geavanceerde technologische afdelingen. Het is van belang dat u deze afdeling up to date houdt. In deze moderne tijden moeten diverse systemen en software met elkaar compatibel zijn. Men tracht natuurlijk om de software zoveel mogelijk van een enkele producent te gebruiken, maar dat is meestal niet mogelijk. Daarnaast krijgt u wellicht data en documenten binnen van handelspartners of klanten in andere formaten. Dan kan een Document Management Systeem soelaas bieden. Want met een Document Management Systeem kunt u alles onder een dak bewaren, is het met elkaar te verifiëren en compatibel te maken en wordt het op een plek opgeslagen. Een Document Management Systeem zoals iWriter is een ware uitkomst voor middelgrote en grote bedrijven maar kan ook uitstekend voor diverse dienstverleners gebruikt worden. Kijkt u eens op iwriter.nl als u iets meer wilt leren over dit Document Management Systeem. Communicatie is ongetwijfeld ook voor uw bedrijf van levensbelang. U wilt wellicht met Microsoft Office werken en bent daarom op zoek naar een Document Management Systeem dat binnen deze software te gebruiken is. Dan bent u bij ons aan het juiste adres. Andere grote voordelen van dit Document Management Systeem zijn:

  • U bespaart erg veel tijd op het creëren van documenten,
  • Persoonlijke informatie van klanten en personeel wordt veilig verwerkt en opgeslagen,
  • En het heeft een zeer professionele uitstraling.

Natuurlijk is het DMS voorzien van de digitale handtekening optie

Het Document Management Systeem, ook wel DMS genoemd, die u als app bij ons kunt downloaden voor een vriendschappelijke prijs biedt u erg veel opties aan. Een van deze opties is de digitale handtekening. U verstuurt bijvoorbeeld als concern honderden zo niet duizenden brieven per dag. Het is onmogelijk als bestuurder om al deze brieven daadwerkelijk van een handgeschreven handtekening te voorzien. Tegenwoordig is de digitale handtekening legitiem en dankzij iWriter te implementeren in de standaardbrieven die u naar uw klanten stuurt! Uploadt bijvoorbeeld uw digitale handtekening, paraferen of gehele certificaten en verwerk ze in de sjablonen die u gebruikt. Iedere werknemer of werkgever met de bevoegdheid om te tekenen kan zijn eigen digitale handtekening gebruiken zonder te hoeven printen en te schrijven. Kortom: een enorme besparing op onkosten en tijd. En wist u dat u ook via de touchscreen van uw tablet en zelfs uw smartphone uw handtekening kunt zetten en kunt uploaden naar dit systeem? Geen gedoe meer met scanners en dergelijke. Het voordeel van al deze digitale gegevens en documenten is tevens dat archiefkasten overbodig zijn geraakt en dat men zelfs thuis kan werken mits deze gegevens beschikbaar worden gemaakt in een zogenaamde Cloud.

Klinkt deze app u als muziek in de oren? Vraag een demonstratie aan!

Zoekt u een handige app voor het beheer van al uw sjablonen? Een app waarmee u snel digitale documenten mee kunt tekenen en die bestanden bij elkaar houdt? Dan is iWriter de oplossing voor uw bedrijf. Vraag een gratis demonstratie aan of neem persoonlijk contact met ons op door te bellen of te mailen. Lees ook onze blogposts door en bekijk de nieuwspagina. Als u benieuwd bent wat anderen van deze handige integratie vinden dan leest u dergelijke ervaringen bij de succesverhalen. Niet alleen voor commerciële instellingen en bedrijven is dit een gouden tip. Er komt ook bij de overheid, bij scholen en universiteiten, bij de zorg of misschien wel bij u thuis ook erg veel papierwerk kijken. Maak deze bureaucratie in ieder geval overzichtelijker door deze slimme software een kans te geven.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn