Wilt u met PostNL contact opnemen?

Snel met PostNL contact opnemen? Dat kon natuurlijk altijd door te bellen met het plaatselijke postkantoor of door te bellen met het hoofdkantoor in uw regio. Maar helaas zijn er door bezuinigingen en het teruglopen van de hoeveelheid post in de afgelopen jaren heel wat postkantoren gesloten. En het nummer van het hoofdkantoor hebt u vast en zeker niet bij de hand. Hebt u echter een belangrijke vraag aan PostNL? Contact opnemen met de telefoon is dan nog zeker een goede optie. Kijkt u maar eens op telefoongids.pro. Op onze website vindt u namelijk niet alleen het algemene telefoonnummer van de klantenservice van dit oude Koninklijke postbedrijf, u vindt er tevens een specifiek nummer dat u te allen tijde kunt bellen. Waarom zou u dat doen als u met PostNL contact wilt opnemen? Omdat u dan een medewerker van onze website aan de lijn krijgt aan wie u de gegevens van PostNL kunt vragen. Daarnaast bieden we de service om u direct door te verbinden met de afdeling naar keuze. Wilt u bijvoorbeeld de klachtenafdeling spreken? Wilt u vragen of u de juiste frankering hebt toegepast? Of wilt u met de pakketdienst samenwerken omdat u als bedrijf een webwinkel bent begonnen? Het is in ieder geval zaak om zo spoedig mogelijk de juiste afdeling aan de lijn te krijgen en dat betekent dat u het beste even met onze goedkope telefoonnummer kunt bellen als u met het PostNL contact wilt opnemen.

Vragen over de post? neem met PostNL contact op

Er zijn vele koeriersdiensten en postbedrijven in het land. Maar er is maar één PostNL. Dit is een gerenommeerd en eeuwenoud bedrijf dat zich continu blijft ontwikkelen. Het heeft zich in de afgelopen jaren sterk gemaakt in de pakketservice want daar ligt een open markt. Wilt u met PostNL in contact komen omdat u een vraag hebt over de status van een bestelling? Of hebt u een pakketje niet op tijd ontvangen en wilt u daar het fijne van weten? Met PostNL in contact komen was dankzij onze service nog nooit zo eenvoudig:

  • Want op onze speciale pagina over PostNL vindt u niet alleen hun telefoonnummer maar ook hun websiteadres, het adres van hun hoofdkantoor en de tijden waarop u hun klantenservice kunt spreken.
  • En zoals we reeds hebben vermeldt kunnen we u direct doorverbinden met de juiste afdeling binnen de klantenservice van PostNL. Contact leggen zonder onze hulp kan uiteraard ook maar de kans dat u dan lang in de wacht staat is helaas vrij groot.
  • En we geven u graag tips over andere mogelijkheden om met PostNL in contact te komen. Zo kunt u hen tegenwoordig ook via de sociale media zoals Twitter en Facebook aanspreken. Ze trachten om u binnen enkele uren te woord te staan!

Onze site biedt u een keur aan mogelijkheden

We bieden u de mogelijkheid om via onze service met vrijwel elk bekend bedrijf uit Nederland in contact te komen. We verbinden u zo snel mogelijk door met het bedrijf dat u dringend moet spreken. Denk aan verzekeraars, telecommaatschappijen, ziekenhuizen maar ook supermarktketens. Voor zowel bedrijven uit Nederland als bedrijven die onlangs in Nederland gevestigd zijn zoals Vodafone of Alitalia kunnen we u voorzien van de juiste gegevens. Eigenlijk hoeft u enkel nog ons telefoonnummer op te slaan in uw smartphone en de site te bookmarken, dan hebt u nooit meer een telefoonboek zoals de gouden gids nodig. Een gesprek met onze medewerkers duurt vrijwel nooit langer dan een minuutje dus u betaalt slechts 90 cent per gesprek. Uiteindelijk zal het u heel wat telefoonkosten schelen!

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn